Mødelokaler
Vi skræddersyer møder som passer til jer!
Vi kan klare møder, konferencer eller firmaarrangementer fra 2-600 personer – og vi skræddersyer mødet så det passer til jer – så tøv ikke med at kontakte os og få en uforpligtende samtale og pris.
I kan se vores mødepakker herunder, hvis I ønsker andet, så tilpasser vi til jeres ønsker.
Vi har 4 mødelokaler i Brørup Hallerne og foreningshuset tilsammen, tag et kig på dem længere nede på siden.
Skal I holde et større arrangement kan vi anbefale at holde det i en af vores haller.
Hold et aktivt møde!
Holder du møde os os, kan du kombiner møde og aktivitet, som kan være med til at give energi og ilt til hjernen og et godt grin. Vi har flere muligheder for at sætte en aktivitet på jeres møde. Vi tilpasser mødet til jer.
Vores mødepakker
Herunder kan I se vores tre standard mødepakker – vi skræddersyer naturligvis mødepakker som passer til jeres ønske – kontakt os og vi finder den bedste løsning og pris til jer.
Morgenmøde
- Mødelokale
- Morgenmad (bolle m/pålæg)
- Kaffe/the/vand under hele mødet
- AV-udstyr
Pris pr. person Kr. 150 inkl. moms
Frokost/aftenmøde
- Mødelokale
- Sandwich/smørrebrød inkl. 1. genstand
- Kaffe/the/vand under hele mødet
- AV-udstyr
Pris pr. person Kr. 275 inkl.moms
"Kaffe"møde
- Mødelokale
- Kaffe/the/vand under hele mødet
- Kage m/sødt
- AV-udstyr
Pris pr. person Kr. 130 inkl. moms
Vores mødelokaler
Multisal Foreningshuset
- Plads til op til 150 personer.
- Bordopstilling: 100 personer.
- Biografopstilling: 150 personer.
- Der er lydanlæg og projektor til rådighed.
Mødelokale BGF
Plads til 20 personer.
Mødelokale 1
- Plads til op til 100 personer.
- Bordopstilling: 75 personer
- Biografopstilling: 100 personer.
- Der er lydanlæg og projektor til rådighed.
Mødelokale 2
- Plads til 8 personer
Skal du holde møde? - kontakt os!
Se oversigt over ledige lokaler
Klik ind og se om vi har plads i vores mødelokaler den dag I har behov for at holde jeres møde! I er også altid velkommen til at skrive eller ringe, så er vi klar til at hjælpe dig/jer med at finde plads til jeres møde.